Sinds 2015 brengt Kuiper Verzekeringen de Nederlandse watersportprofessionals op Boot Düsseldorf bij elkaar met de inmiddels traditionele netwerkborrel. Ook dit jaar kwamen honderden Nederlandse vakmensen uit de industrie samen om op dinsdag 21 januari onder het genot van Hollandse snert en bitterballen het glas te heffen. Dit keer in de nieuwe hal 1 waar de verzekeraar in boten en klassieke auto’s haar stand heeft.
Traditiegetrouw biedt dit samenzijn de Nederlandse exposanten op de beurs de kans om elkaar – buiten de openingstijden van de beurs – te spreken. Waar Boot Düsseldorf de Nederlandse watersportliefhebbers de kans geeft het nieuwste boten-, producten- en dienstenaanbod te ontdekken, is de Duitse beurs voor de professionals tevens een ideale plaats om de nieuwe plannen voor 2020 met elkaar uit te wisselen. In haar nieuwe huisstijl en advertenties geeft Kuiper Verzekeringen aan graag een bijdrage te leveren aan de watersportfamilie, zoals de botenbranche genoemd wordt. De organisatie van deze borrel sluit hier goed bij aan.
Naast Jacco Kuiper, directeur van Kuiper Verzekeringen, liet ook beursdirecteur Arne von Heimendahl in een speech weten dat de Nederlandse bijdrage ook deze 51e beurseditie weer sterker maakt.
De borrel werd mede mogelijk gemaakt door Boot Düsseldorf, Allpa, Fairwise, FW trede consultants, Vetus, Raymarine, Jachtbouw Nederland, Motorboot en YachtFocus.