Na een geslaagde prepresentatie op het kantoor van SVC Groep in Amersfoort behoort Kuiper Verzekeringen tot de finalisten van de Advies Award 2019. De finale vindt plaats op 11 juni tijdens de Dag van het Topadvies. Het publiek bepaalt wie de award wint.
In april werd al bekend gemaakt dat de verzekeraar was genomineerd voor de award. Op 15 mei kregen Kuiper Verzekeringen en de andere genomineerden de gelegenheid om een korte pitch voor de vakjury te geven. Kuiper Verzekeringen heeft hierbij goed kunnen onderbouwen wat hun Advies-Factor (A-Factor) inhoudt.
K-factor
Bij Kuiper Verzekeringen draait het echter meer om de K-factor, vertelde Jacco Kuiper. De K staat voor verschillende zaken (klant, keten, kwaliteit van dienstverlening, kennis en kunde), maar vooral voor Kuiper. Want “klanten en Kuiper”, aldus Kuiper, “zijn één grote familie. We helpen elkaar.” Dat geldt zeker de sectoren waarin Kuiper Verzekeringen zich tot specialist bij uitstek heeft ontwikkeld: pleziervaartuigen en oldtimers. Kuiper vertelde dat zijn kantoor de huidige technologie omarmt, maar nadrukkelijk met het behoud van de K-factor. “We houden de klant centraal.”
De andere finalisten zijn Paul Robbe van Adviesbureau Robbe uit Oosterhout en Hans van Klaarbergen van Dominass Assurantiën uit Ochten. De drie potentiële winnaars mogen 11 juni opnieuw presenteren. Daarna mag het publiek stemmen.
Lees er meer over op www.vvponline.nl