Exact 302 mensen bezochten op dinsdag 23 januari de Holland Netwerkborrel die Kuiper Verzekeringen (HISWA Partner in Business) op de watersportbeurs Boot Düsseldorf organiseerde. Tachtig procent was exposant uit Nederland en twintig procent relatie. De schijnwerpers tijdens dit evenement stonden gericht op de Nederlandse watersport en jachtbouw die internationaal goede naam en faam genieten.
Op Boot Düsseldorf staan ruim 140 Nederlandse exposanten; zij vormen na de Duitsers de grootste groep deelnemers aan de beurs. Kuiper organiseerde de borrel met partners Boot Düsseldorf, Fairwise, Raymarine, YachtFocus, Motorboot en Jachtbouw Nederland en met HISWA Vereniging, HISWA te water en HISWA Amsterdam Boat Show.
Jacco Kuiper van Kuiper Verzekeringen is zeer tevreden. “Het was een fantastisch en nuttig evenement. De groeiende opkomst van dit jaarlijkse evenement geeft aan dat de Nederlandse bedrijven elkaar meer en meer opzoeken om kennis en ervaringen uit te wisselen. Dit evenement wordt een traditie”.
Lees er meer over op www.hiswa.nl